3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 37-38-39-40-41-42 Cevapları Ekoyay Yayıncılık
3.Sınıf Ekoyay Yayıncılık Matematik Ders Kitabı 37-38-39-40-41-42 Sayfa Cevapları Yüzlük Tabloda Altışar, Yedişer, Sekizer ve Dokuzar İleriye Doğru Ritmik Sayma
3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 37 Cevapları Ekoyay Yayıncılık
Aşağıdaki yüzlük tabloda sayılar altışar ritmik sayılarak boyanmıştır. Bu boyalı sayılardan oluşan örüntüyü çiçeklerin içine yazınız.
Cevap:
Sıra Sizde
Resimdeki ağaçkakan çamlara ulaşmak istiyor. Altışar ileriye ritmik sayarak ağaçkakanı çamlara ulaştırınız.
Cevap:
3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 38 Cevapları Ekoyay Yayıncılık
Aşağıdaki yüzlük tabloda sayılar yedişer ritmik sayılarak boyanmıştır. Boyalı sayılardan oluşan örüntüyü kelebeklerin üzerine yazınız.
Cevap:
Sıra Sizde
Karınca, yedişer ileriye ritmik sayarak yuvaya ulaşmak istiyor. Karıncaya yardım edelim. Noktalı yerlere gelecek sayıları bulunuz.
Cevap:
3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 39 Cevapları Ekoyay Yayıncılık
Aşağıdaki yüzlük tabloda sayılar sekizer ritmik sayılarak boyanmıştır. Boyalı sayılardan oluşan örüntüyü sincapların üzerine yazınız.
Cevap:
Sıra Sizde
Sevimli kurbağa karşıya geçmek istiyor. Sekizer ileriye ritmik sayarak kurbağayı karşıya geçiriniz
Cevap:
3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 40 Cevapları Ekoyay Yayıncılık
Aşağıdaki yüzlük tabloda sayılar dokuzar ritmik sayılarak boyanmıştır. Boyalı sayılardan oluşan örüntüyü mantarların üzerine yazınız.
Cevap:
Sıra Sizde
Çalışkan arı, dokuzar ileriye ritmik sayarak kovana ulaşmak istiyor. Çalışkan arıya yardım ediniz. Verilmeyen sayıları bulunuz
Cevap:
3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 41 Cevapları Ekoyay Yayıncılık
Konu Değerlendirme
1. Altışar ileriye ritmik sayarak sincabı yuvasına ulaştırınız
Cevap:
2. Yedişer ileriye ritmik sayarak kampçıları çadıra ulaştırınız.
Cevap:
3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 42 Cevapları Ekoyay Yayıncılık
3. Sekizer ileriye ritmik sayarak çocukları numaralandırınız.
Cevap:
4. Dokuzar ileriye ritmik sayarak karıncaları numaralandırınız.
Cevap: