4. Sınıf Matematik

4. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 212-213-214-215-216 Cevapları MEB Yayınları

4. Sınıf Matematik Ders Kitabı Açının Çizimi Cevapları Sayfa 212, 213, 214, 215, 216


Açının Çizimi Cevapları


4. Sınıf Matematik MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 215 Cevapları


ÇALIŞALIM


1 Aşağıda ölçüsü verilen açıları iletki yardımıyla çiziniz.


4. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 212-213-214-215-216 Cevapları MEB Yayınları
“4. Sınıf Matematik MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 215 Cevapları”

2 Aşağıda verilen açıları ölçünüz, bulduğunuz değerleri yazınız.


4. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 212-213-214-215-216 Cevapları MEB Yayınları
“4. Sınıf Matematik Kitabı 212-213-214-215-216. Sayfa Cevapları MEB Yayınları”

4. Sınıf Matematik MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 216 Cevapları


EĞLENELİM


Straforun üzerine kurşun kalemle çok bastırmadan geometrik şekillerden birini çiziniz. Şeklin üzerine çeşitli noktalara rastgele sayı çubuklarını batırınız. Renkli ipi önce bir sayı çubuğuna bağlayınız. Sonra çeşitli açılar oluşturacak şekilde istediğiniz çubuğun etrafından dolaştırınız.

Oluşturacağınız materyalin güzel görünmesi için renkli ipler kullanabilirsiniz. Materyali oluştururken aşağıdaki örneklerden yararlanabilirsiniz.


4. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 212-213-214-215-216 Cevapları MEB Yayınları
“4. Sınıf Matematik MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 216 Cevapları”

İlgili Makaleler

3 Yorum

  1. Rabbim sizlerden razı olsun efsane bir site yapmışsınız öğrenciler sizlere çok teşekkür ediyor

  2. Yukarıdaki bilgilerden faydalanarak öğrenmiş olduğumuz açıların geniş dar veya ik açı olup olmadığını görselleri inceleyerek verilen bilgilerden faydalanarak öğrendik sorularımızı burada verilen bilgi ve cevapları da çözdük verilen sorular sayesinde birçok konuyu ve bilgiyi anladık sizler de açılarla ilgili bir soru çözünüzde veya bir problem kurmak istediğiniz zaman buradaki bilgilerden faydalanarak yapabileceğinizi söyleyebilirim.

Bir yanıt yazın

İsim yerine takma isim yazabilir veya hiç isim yazmayabilirsiniz.