Yeni alınan bir ürünün garanti süresi içinde bozulması hâlinde yapılması gerekenler nelerdir?
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Yeni alınan bir ürünün garanti süresi içinde bozulması hâlinde yapılması gerekenler nelerdir? konusunu kısaca ve uzun ele alacağız.
Yeni alınan bir ürünün garanti süresi içinde bozulması hâlinde yapılması gerekenler nelerdir? konusu hakkında kısa bir yazı;
Cevap : Yeni alınan bir ürünün Garanti süresi içerisinde bozulması durumunda ilk olarak garanti belgesinde yer alan garanti belgesinin yükümlülük içerisinde garantisini sağlayan firmaya cep telefonu ile ulaşılarak bilgi verilmeli ve Kargo firmasına verilerek Garanti’nin sağlanması gerekir.
Yeni alınan bir ürünün garanti süresi içinde bozulması hâlinde yapılması gerekenler nelerdir? konusu hakkında uzun bir yazı;
Cevap : Yeni alınan bir ürünün Garanti süresi içerisinde bozulması durumunda ürün üzerinde verilen garanti belgesi içerisinde yer alan Garanti yükümlülüğü Taşıyan firmaya postalanması gerekmektedir. Bunun için garanti belgesi içerisinde yer alan firmaya ulaşılarak anlaşmalı olduğu Kargo firmasına Kargo verilmeli ve garanti süresi ve garanti belgesi örneği ürün içerisinde gönderilerek ürünün tamiri sağlanarak 20 iş günü içerisinde ürünün tamir suresinin yapılması ve ürünün bize geri iade edilmesi gerekmektedir.
Ancak ürünün garantisinin yapılmaması sonucu Tüketici Hakları heyeti ne başvurulması gerektiği veya ürünün tamir edilememesi sonucunda bir ürünün talep edilmesi tüketici olarak bizlerin en büyük haklarından bir tanesi olarak görülmelidir.
Bir tüketici olarak ürünler hakkında Haklarımızı ve sorumluluklarımızı bilmeli ve sürekli olarak haklarımızı hukuku yolda aramamız gerektiğini bir tüketici bilinci olarak kabul edilmesi gerekir.
Cok tesekkur ederim arkadaşım hemen yaptım sagolasin arkadaşım um ma
Yeni aldığımız bir ürün veya bir yiyecek garantisi geçmemiş veyahut bozuk ya da herhangi bir sorunu ile karşılaştığımız zaman aldığımız yere veya ürünün üstünde yazan kodu numarayı arayarak şikayetimizi belirtebiliriz.eğer aradığımız bu numaradan veya gittiğimiz mağazadan herhangi bir destek veya geri dönüşüm alamıyorsak tüketici hizmetlerini ve müşteri hizmetlerini aramanız gerekmektedir. Bu alanda bize yardımcı olacak birçok numara mevcuttur